قوانین و مقررات

تعریف مشتری

کاربری که وارد فروشگاه اینترنتی تسلا شده و اقدام به انتخاب یک یا چند کالا نماید مشتری تلقی می شود.

حفظ حریم خصوصی

فروشگاه اینترنتی تسلا خود را موظف می داند در راستای حفظ حریم خصوصی کاربران و مشتریان ،  از اطلاعات مربوط به تماس و سبد خرید مشتری سیانت نموده و تحت هیچ شرایطی در اختیار هیچ گروه، موسسه، شرکت ، نهاد و شخصی  قرار ندهد.

 

قوانین و مقررات

کاربران گرامی توجه داشته باشید ورود و استفاده شما به فروشگاه اینترنتی تسلا به منزله پذیرش کلیه قوانین و مقررات این فروشگاه خواهد بود.

کلیه قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی تسلا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران،قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است.

مشتریان توجه داشته باشند که اطلاعات و مشخصاتی که برای هر محصول اراِئه شده ، از اطلاعاتی است که نماینده فروش یا شرکت سازنده در اختیار ما قرار می دهند، و فروشگاه تسلا هیچ گونه مسئولیتی در قبال  مشخصات و توضیحات محصول ارائه شده نخواهد داشت.این سلب مسئولیت بدین معنی نخواهد بود که تلاش ما در زمینه ارائه اطلاعات صحیح ذره ای کاهش یابد.

فروشگاه اینترنتی تسلا خود را موظف می داند کالاهایی که در مشخصات آنها دارا بودن ضمانت قید شده را به مدت مذکور ،ضمانت نموده و در صورت نیاز اقدام به تعمیر یا تعویض آن کالا نماید.

اجناس خریداری شده توسط مشتریان  از فروشگاه تسلا، تا 48 ساعت قابلیت انصراف از خرید دارند. به شرطی که از کالای مذکور هیچ گونه استفاده ای نشده باشد و بر روی بسته بندی و خود کالا هیچ گونه آثار استفاده و تغییر حالتی مشاهده نشود. و هزینه ارسال و بیمه کالا بر عهده خریدار خواهد بود. لازم به ذکر است که کالا هایی که به خاطر مسائل خارج از کنترل ،نظیر تغییرات شدید نرخ ارز، دچار تغییر محسوس قیمت شوند، شامل این امر نخواهد بود.

در صورت مغایرت کالای خریداری شده با کالای تحویل گرفته شده ، تا 24 ساعت می توانید از طریق ادرس ایمیل info@tesla13.ir و یا شماره تلفن 65280580-021 با ما در میان  بگذارید تا به این مسئله رسیدگی شود. در صورت اثبات این ناهماهنگی پس از دریافت کالای به اشتباه شده ، کالای مورد نظر بدون هزینه پست ، برای مشتری ارسال خواهد شد.

بررسی سفارشات

سفارشات مشتریان حداکثر تا یک روز کاری بعد از ثبت سفارش ، بررسی خواهد شد . مدت زمان تحویل کالا مطابق با قوانین اداره پست جمهوری اسلامی می باشد.